Kunde
NORIANs mål er å gjøre kommunikasjon med våre kunder enkelt og effektivt. Vi vil fokuserer på aktiviteter som utvikler din konkurransekraft og forenkler hverdagen

Kundeportal
Alltid tilgjengelig, sikkert og transparent
NORIANs kundeportal gir deg bedre kontroll på dokumenter, rapporter, prosjekter og forenkler samarbeidet. Du får tilgang gjennom din nettleser eller gjennom en app på mobiltelefonen. Portalen er enkel i bruk og er bygget på Microsoft Office365 som forenkler deling av dokumenter, oppfølging av oppgaver i tillegg til arkivering av rapporter og kontrakter.
STYRINGSMODELL
Daglig kommunikasjon og strukturert utvikling
NORIAN standard styringsmodell er basert på at du har løpende kontakt med definerte personer i vårt leveranse-team og vår lokale Service Manager. Din kunderelasjon blir også fulgt opp av vår interne compliance- og kontraktsansvarlige.
NORIAN vektlegger verdien av et nært samarbeid med våre kunder. I tillegg til å yte brukerstøtte og løse løpende oppgaver vil vår Service Manager månedlig kontakte dere for å diskutere forbedringer og løsninger for å redusere tid og kostnader. For større kunder planlegger vi alltid en årlig workshop med vårt leveranse-team og en ekspert fra vårt Intelligent Automation-team for å diskutere fremtidig utvikling og innovasjon.
Vi jobber med små og store selskaper









